close
標題:

火影忍者木葉戰記連續打30個人之後就會有自來也和綱手?

發問:

火影忍者木葉戰記連續打30個人之後就會有自來也和綱手? 咩係指連續打30個人??? 好想用!!!

最佳解答:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

即係連續對戰模式 一入到去 點第一個 『一人用之xxxxx選』 再去下一個『連統對戰出來xxxxx』 揀難度要係出面揀 我照譯意思 揀『易』連挑30人 有三忍+兜兜用(我用到喇) 揀『難』既 連挑15人 有初代用(game書講) 我打左難15人 佢話有角色出現 但係我搵唔到.... 所以係咪有初代 唔知道 可能佢出左新角我搵唔到

其他解答:
arrow
arrow

    jpjzhf9 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()