close
標題:

沙田區哪間小學最好??

發問:

沙田區哪間小學最好?? 唔該曬!!

最佳解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

聖公會主風小學~聖公會馬鞍山主風小學 埾公會馬鞍山主風小學係我嘅母校~創校2000.....新校舍,設備好,齊全....地方大...d老師十分good..我哋主風還出過很多名人...新聞記者方東昇....甚至音樂家...分好....好多獎....朗誦差不多次次都攞冠同亞....游泳係馬主強頊...同過拔萃,協恩d人比賽我哋馬主勝....校風十分好....十分少,應該話差唔多10個裏面9個都冇講髒口....十分乖...而且都有不少混血兒係馬主讀....法國,德國,新加坡,印度....對我來說十分good...同埋上到中學都識哂(F.1).....入拔尖....我中學d fds話佢哋小學馬鞍山信義,台山,循道都講髒口...甚至拍拖tim...誠意馬主....

其他解答:

正一唔知羞 我識大把主風人 句句粗口 你係咪小一呀傻仔 定係係國際小學呀混血兒|||||禾輋信義學校 天主教聖華學校 沙田崇真學校 東華三院冼次雲小學 浸信會呂明才小學 聖公會主風小學(上午校)(下午校) 香港黃族宗親會黃鳴謙紀念學校 救世軍田家炳小學 路德會梁鉅鏐小學(上午校)(下午校) 呢D都得嫁
arrow
arrow

    jpjzhf9 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()