close
標題:

One X同s3買邊部好?

發問:

尋日做夠一個月暑期工,出左$6100糧,而家我就想轉番部智能手機,s3同One X都係我既首選,以下係我對兩部機既意見,唔知大家會鼓勵我買邊部呢??Galaxy S III:1.4.8吋 Super AMOLED 屏幕(4.8吋mon太大,我反而鍾意One X既4.7吋)2.1.4GHz 四核心處理器(One X係1.5GHZ四核心)3.8百萬像素相機配合高速連拍(就算s3既相機點勁都應該唔會夠One X勁!)4.有人性功能(不過所謂既人性功能其實任何既手機都做得出)5.自然美設計(設計到他媽的咁樣衰,One X就靚仔得多)6.Pop Up Play... 顯示更多 尋日做夠一個月暑期工,出左$6100糧,而家我就想轉番部智能手機,s3同One X都係我既首選,以下係我對兩部機既意見,唔知大家會鼓勵我買邊部呢?? Galaxy S III: 1.4.8吋 Super AMOLED 屏幕(4.8吋mon太大,我反而鍾意One X既4.7吋) 2.1.4GHz 四核心處理器(One X係1.5GHZ四核心) 3.8百萬像素相機配合高速連拍(就算s3既相機點勁都應該唔會夠One X勁!) 4.有人性功能(不過所謂既人性功能其實任何既手機都做得出) 5.自然美設計(設計到他媽的咁樣衰,One X就靚仔得多) 6.Pop Up Play 影片疊播(好似任何手機都做得出,對嗎?) 7.S Beam 一碰迅傳(有咩咁巴閉姐?只要有NFC既手機都做得出) 8.S Voice 智能聲控(簡直就係廢功能,要講英文先得,我寧願唔要這功能) 9.8.6mm超薄設計(他媽的咁大部機要咁薄黎做咩姐?反而One X既規格就好標準) 其實我對s3有咁多意見,但係成條街又咁多人用s3,反而就冇咩人用One X,咁我應該買邊部好呢?

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

其實您按您個人喜好選擇便可,無需要一定跟其他人.如果您對s3咁多意見仍然選擇s3既話,我覺得您會後悔. 我會建議您買One X. 而家已經係8月,比起剛出貨既4月,佢既不良率已經低左好多.基本上可以放心. 螢幕唔多講,s3既pentile排列螢幕根本就係假720P.有興趣請搜尋:Samsung pentile 另外糾正,One X 既處理器係1.4Ghz四核心.Nividia 有列明.1.5Ghz只係單核,雙核時的運行頻率. 如果比人性功能既話其實兩間都差唔多.Samsung既s3以人性做賣點.hTC既sense出曬名user-friendly. 其實Google Play 有app係做到Pop Up Play既功能. Android Beam 同S Beam既功能其實差唔多.除左傳輸方法唔同之外,Android Beam 只限有NFC功能既手機,而S Beam 暫時只限s3. S3既厚度係8.6mm,但係其實One X 既係8.9mm.分別不大. 大概比較就係呢度.其實兩部都係好手機,起碼硬件軟件都比到足. 當然最後買邊部,只有您先可以決定.我只係俾少少意見,希望幫你您.

其他解答:

看來樓主你只考慮手機之大畫面,並無考慮手機其他功能。 其實SONY之acroS雖然只得4吋畫面,但屏幕解像度及相片拍攝能力,都高於以上兩部機;而且是3防手機;價錢又平近一千。唯一缺點是使用雙核芯處理器。 6)”Pop Up Play 影片疊播”,現時只有四核手機做得到;其他雙核手機做不了流暢。 7)NFC相信會是手機將來之主要功能;因為可實現無線電差電。
arrow
arrow

    jpjzhf9 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()