close
標題:

我真的很痛,可以幫幫我嗎?

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

我真的很痛,可以幫幫我嗎? 我的腰椎3,4,5節的節位很痛很痛,彎腰都很緊,暫時企直穿褲都還可以,但每次坐下彎腰就好緊好痛,看了好多好多醫生都醫唔好,照X光又話只是輕微骨質增生,應該不關事,咁我究竟係咩痛呢?應該睇咩醫生先好?點解骨與骨節位用手點下都好痛,我驚會變到行唔到路,事關隻右手,腳都好痺痛,請問有無人有類似的病例,我應該睇西醫定中醫,其實咩醫生我都睇過,這種痛楚好影響到我日常生活,令到我心情煩躁,好無助,希望有人可能幫幫我啦............... 更新: 如各位朋友如有,請醫生介紹,請post埋醫生的地址同姓名在這裡....謝謝大家!!!! 更新 2: 好多謝大家的好意,但我住在葵涌區......最好d醫生5好太遠啦

最佳解答:

找中醫脊醫幫手 email me tell you where to cure 2010-01-04 01:10:20 補充: 也有可能是強直性脊椎炎

其他解答:

可試: 郭文亮醫生 (風濕、關節科專科醫生),私家市場較少有這科的專科醫生。 Dr Kwok 超好人,好有耐性,新症要睇成個鐘頭,非常詳細,我相信Dr Kwok會為你找出問題所在。 可上網找資料 www.cambridge.biz.com.hk 或打電話預約: 2851 0688 / 2382 6789 希望幫到你啦!|||||我都係咁樣,但我係長期拿重嘢做成,已經勞損,會成日都復發,我都睇過好多骨科,都係食止痛葯,咁止企得直直,同埋做物埋療,但其實我係覺得冇用,我至家連腳都痛埋。 但我去中醫做推拿係會好好多,起碼吾使食葯,價錢亦相差幾倍,因為食葯只係止痛,而且有副作用,但做推拿會成身舒展根骨。 而你現在咁痛,應該看咗骨科止痛先,之後再去中醫做推拿。 我看過的骨科非常貴,又要係佢度照x光,埋單頭一次都$2,600,但真係止痛,睇咗幾次用咗成萬元,你要就email 比我啦,不過其實個個骨科都係咁,去到醫院仲死。 2010-01-04 14:33:54 補充: 今天同事講開有個醫生非常好,林敬熹醫生,係牛頭角,你上網找佢果電話啦,係好多人話佢非常好。
arrow
arrow

    jpjzhf9 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()