標題:

急問,就黎7個月大應該點樣食先知亞b夠飽?

發問:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

大家好,上黎想問下咁多位媽咪,我亞b就7個月大,而家仲未介人奶既,但亞仔又唔肯食奶粉,而家一日食果隻嬰兒米粉開水果隻糊仔都食成4次咁多(開奶唔肯食,慘)..@@係我奶奶勁話亞b唔飽,連夜晚零晨4點幾都話要開比亞b食話食人奶唔飽咁話..==我好驚亞b慣左夜晚起身,因為呢幾晚佢都係咁@@唉..我奶奶就勁話亞b肚餓所以咪醒囉,但亞仔其實都唔多鐘意食,我奶奶次次餵親佢,亞仔唔肯食果陣佢就會夾硬餵佢食,話食哂佢先會飽,前兩日係超市買左d bb 果汁比亞仔飲,佢又肯飲少少..但係其實一日靜係食呢3樣野,夠嘛??同埋想問下咁多位媽媽你地比亞B食咩架呢個時期~^^ 更新: ekko1022 你好呀,真係好多謝你既寶貴意見,你同我既經驗都好相似,我都明白佢好錫個孫,但係好多時我都唔太認同佢湊亞仔既方法..但係佢總係唔聽,佢一味話我識架啦,我同佢講左等於冇講,所以我先係度問下生左既媽媽湊仔既心得^^ 有一點想問下,其實糊仔會唔會好熱氣??我奶奶話糊仔唔熱氣~@@但有朋友又話熱氣~ 更新 2: 我奶奶唔理架佢話bb仔係咁架,明明亞仔都唔肯食,佢仲要係咁'不'落佢個口度,亞仔好多時比佢餵都會因為咁樣而'祝'親..我先生都同講話亞b唔食唔好夾硬餵佢都係唔聽,態度照舊==一陣餵到亞仔食哂就會話'亞b唔食真係會餓死’我而家同緊我奶奶一齊住有陣都唔知可以點..好似個仔唔係自己咁..但係亞b徐左飲人奶果陣痴我,都多數痴佢亞嘛@@我都唔知點解我都成日同佢玩,但可能我奶奶成日咩佢又抱佢啦..~ 更新 3: 如果有朋友想夜流下湊b心得,可以add me msn ga^^ idolendy@yahoo.com.hk

最佳解答:

我真係完全非常極之感受到你而家既感覺,但係我可以話你知,就算我地係呢到比左幾多個方法同解答你都好,只要你同BB一日係佢到或者比佢湊,你都幾難改變到佢既做法。就算你同佢講左要點做點做,佢一樣可以係你唔係到既時候用番佢自己果套。除非你真係做得好絕,夜晚唔比就唔比,不過你地既關係就只會越黎越差 首先人奶方面餵到幾大都得架,冇話幾多個月就要停,不過BB係4-6個月已經可以開始食固體食物,咁即係係話飲奶已經唔係佢主要食糧同吸收營養既主要來源,而且隨著BB越黎越大,佢應該要係其他食物方面吸收更多不同既營養 根據我上面所講,佢開始左食固體食物之後,飲奶粉同人奶都冇咩分別,其實兩樣都唔夠比佢飽好耐架,佢而家食應該要兩餐粥仔/飯仔+3-4餐奶,每餐之間可以比小食、生果、果汁比佢食,不過唔好太多,否則會影響食正餐既胃口 佢而家7個月,食糊仔都冇問題,但係佢越黎越大,活動量同所需要既營養亦越黎越多,糊仔始終都係冇粥或者爛飯仔咁飽肚,所以佢真係可能會要食多幾餐 BB夜晚肚餓醒都唔出奇,反正有D BB真係7個月都未介得晒夜奶,不過半夜三更食糊仔真係奇怪左D,如果你一路都繼續咁樣落去,佢再大D習慣左,食完精神晒你就真係唔使訓喇 而家你應該開始比佢慢慢習慣要飲奶粉,開頭佢唔肯飲係因為飲人奶,有媽媽攪實,BB係超鐘意既,而家要抱開左,仲要啜個硬硬既膠咀,啜D奶又唔同味,所以叫到都喊定先。如果你想佢由人奶轉奶粉,你可以係佢最肚餓既時候,將人奶放入奶樽入面比佢啜,等佢習慣一下個奶樽同奶咀先,比佢知道用呢個野都飲到平時果種味。比佢飲得幾日習慣左,就可以試下開將奶粉開左之後同人奶溝埋,比例係人奶3:奶粉2,比佢習慣下奶粉既味道,之後再慢慢將比例增加,直至佢飲全奶粉。不過其間你就唔好再比佢飲淨人奶喇,如果唔係佢分得出邊D係人奶,你之前做幾多都前功盡棄。到佢適應左飲奶粉,你就可以比佢係夜晚醒果時飲奶粉而唔使食糊仔喇 另外冇論佢係食糊仔又好,粥仔又好,飯仔都好,都唔好強迫佢食,雖然佢係好心,想BB食飽D,不過越迫佢就越會有反效果。你地可以係訓之前果餐固體食物比飽D佢食,跟住訓之前再飲奶,如果唔係習慣左既話,都唔使再係半夜食固體食物架喇 通常屋企有老人家,都會煲粥/飯仔比BB食架,你奶奶點解會開呢D糊仔呢。仲有,半夜BB醒左係佢去開糊仔定係你去開呢?咁BB係同邊個訓呢?如果BB係同你訓既話,你鎖埋門佢都冇你辦法啦。如果係佢去開糊仔佢餵既話,咁真係佩服佢。而且睇得出你奶奶係好錫你個B,只不過佢用左以前舊有/自己既一套方法去做。 你要記住,佢咁做都係為左BB好,(雖然你會100%唔認同)既然你都已經比左個機會佢去照顧你既BB,你盡可能都放手比佢去做,唔如意既你可以同佢講,做唔做就另一回事,反正你已經盡左你既責任。你亦都可以到你自己照顧番BB果時用番你自己果一套,不過咁樣BB就會好難適應 我果時同奶奶住,自己要番工,BB比佢湊,真係會遇到好多好多唔如意唔稱心既事,最好就搵朋友傾,搵媽咪傾,總好過屈係心到成日都唔開心。就算你唔介意,我都可以同你傾~ 祝BB快高長大,你自己都開心D~ 2008-08-29 17:56:56 補充: 唔使客氣,我自己都遇過,所以都想幫下有相同遭遇既人~ 2008-09-01 11:09:58 補充: 其實奶粉同糊仔都係經高溫處理而製成 所以開左水之後都會熱氣 佢而家7個月你可以煲開奶茶當水咁沖奶比佢飲 去藥房$10一包,可以煲起當兩至三次用架喇 bb如果係比老人家湊都一定會痴佢多d架喇 因為佢地咩都會就佢,又成日抱佢 不過你放心啦,到大d佢就會痴番你多d架喇 如果可以既話,夜晚跟番你訓,咁佢聞得你陣味多 自然就會痴你多d架喇 但係就算你幾唔中意你奶奶都好,唔好係小朋友面前講佢壞話 雖然佢而家係未識得講番出黎,但係一路咁話比佢聽人地咩唔好點點點 佢好易會有個潛意識,會係背後話人地,第時大個就會影響佢既性格架喇 2008-09-01 11:16:21 補充: 仲有我會add 你msn架,不過要等得閒先得,公司開唔到.... 你可以去我blog到睇下,有時我都會係果到舒發一下我對"佢"既不滿 http://hk.myblog.yahoo.com/ekko-qqbb

其他解答:

其實有7個月都可以食粥仔,水果,蔬菜了,但粥仔要棉粥,可加蔬菜,但要係蔬菜容,同可食蘋果,雪梨,木瓜,香蕉,(不過都係要水果容架),如想知多d,可電母嬰健康院24587477查詢,d姑娘會解答你的問題的
arrow
arrow

    jpjzhf9 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()