close
標題:

想問bb一出世頭6個月訓bb籃得唔得呢?

發問:

想問bb一出世頭6個月訓bb籃得唔得呢?bb會唔會訓得唔舒服呢?因事關家裡太細,只能放到BB籃!希望能俾d意見.Thanks a lot! PS: bb籃有張好薄的墊褥,下面就係木板,說明書話可以適合0-3month,係 Toy r us 有得賣.你估我唔買bb床,剩係買呢張小B可唔可以一直sleep到3month呢? 以下係它的網址 (Kolcraft 嬰兒豪華攜籃) http://www.toysrus.com.hk/babiesrus/ActionCtrl?category=hk-nursery&lang=zh#

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

照我睇你要一直sleep到3month應該無問題! 原因係假設你果個唔係超大碼bb, 說明書話可以適合0-3month, 活動空間應該已足夠. 至於你怕bb會唔會訓得唔舒服,我覺得0-3month嘅bb都仲係好輕, 薄的墊褥應該都ok的. 但係到bb第3-4個月,bb會開始常常手舞足動,用手腳來探索四周,而且仲會開始學轉身,為免阻礙bb發展,呢個時候可能就要換床了! (我bb就係3個多月開始學轉身,4個月零1星期那天成功自己轉到身!我bb係瞓一般嘅bb床) 如果環境因為真係無辦法放一張正常大小的bb床,頭3個月瞓住BB籃都仲可以, 但要瞓到6個月,我個人意見就覺得唔係咁好! 多口問句.....咁bb3個/6個月後你地諗住點呢?

其他解答:

No, it will affect the bone growth. 嬰兒豪華攜籃 only suitable for travelling purpose. If you don't have space, let her sleep with you. But remember you should not cover her face with the blanket when you are asleep.
arrow
arrow

    jpjzhf9 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()