close
標題:

[韓國] 自行遊學學韓文

發問:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我遲D想去韓國遊學學下韓文 大概年尾左右但係唔太清楚程序之類o既野1. 最短係幾短?最長又係幾長? (因為我係外國讀書 驚趕唔切返去開學,所以想短dd) (可以的話 想大概知有咩種類的課程&課程內容)2. 學費+住宿+食大概幾多? (住:如果想近學校多d會唔會貴d? 唔需要話好豪華 安全就可以了 因為聽講好易俾 人偷野(?)還是會有宿舍?)3. 邊個地區最好? and 邊間學校好d? (我想學韓文的會話多d..因為主要係想聽得明同講到...唔期望可以學到好深入 但 學識拼音已經偷笑)4. 我從未學過韓文... 顯示更多 我遲D想去韓國遊學學下韓文 大概年尾左右 但係唔太清楚程序之類o既野 1. 最短係幾短?最長又係幾長? (因為我係外國讀書 驚趕唔切返去開學,所以想短dd) (可以的話 想大概知有咩種類的課程&課程內容) 2. 學費+住宿+食大概幾多? (住:如果想近學校多d會唔會貴d? 唔需要話好豪華 安全就可以了 因為聽講好易俾 人偷野(?)還是會有宿舍?) 3. 邊個地區最好? and 邊間學校好d? (我想學韓文的會話多d..因為主要係想聽得明同講到...唔期望可以學到好深入 但 學識拼音已經偷笑) 4. 我從未學過韓文 去到會唔會跟唔到? 5. 如果我想自己辦理手續, 我需要d咩野? e.g. 簽證, etc. (到時我over 18的話係咪唔需要監護人?) 6. 如果同朋友1齊去 而又有宿舍的話 咁可唔可以住埋同1間? thankyou:))

最佳解答:

1. 最短係幾短?最長又係幾長? (因為我係外國讀書 驚趕唔切返去開學,所以想短dd) (可以的話 想大概知有咩種類的課程&課程內容) 一般課程十個星期, 再短啲多數都係得暑期班...但你年尾去的話就無啦 2. 學費+住宿+食大概幾多? (住:如果想近學校多d會唔會貴d? 唔需要話好豪華 安全就可以了 因為聽講好易俾人偷野(?)還是會有宿舍?) 一個學期1,500,000 won學費, 學校都有宿舍, 大約400,000won 一個月, 食的豐儉由人啦 3. 邊個地區最好? and 邊間學校好d? (我想學韓文的會話多d..因為主要係想聽得明同講到...唔期望可以學到好深入 但學識拼音已經偷笑) 梨花重口語, 延世重閱讀, 首爾大重文法, 拼音的話, 學兩三日就會識晒啦 4. 我從未學過韓文 去到會唔會跟唔到? 大把人一句都唔識去到從一級讀起, 你絕對無問題啦, 我都係由一句都唔識的一級到而家讀完六級可以睇電視, 讀報紙, 同人辯論/討論國家大事 5. 如果我想自己辦理手續, 我需要d咩野? e.g. 簽證, etc. (到時我over 18的話係咪唔需要監護人?) 持香港特區護照 而讀不超過三個月的話, 唔搞簽都得, 超過三個月就一定要簽証 6. 如果同朋友1齊去 而又有宿舍的話 咁可唔可以住埋同1間? 我諗可以啩. 一齊申請, 申請時同學校要一齊住

其他解答:

Irene!! 可以教我韓文呀!!?? 我真係好想學ga!! 我之前仲想學好哂再升學ga!! plx!!
arrow
arrow

    jpjzhf9 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()