close
標題:

我係未天生黑仔??? 夜晚9:30出生

發問:

由幼兒園到依家中一 都係黑黑黑黑仔系小學五年級自已黑仔但由於我天生聰明 所以最黑都不過如此 1.試過數學應該100分但羅得84分 全因睇錯一個圖案 就連錯幾題勁易ge題目2.臨考試突然肚痛(唔係緊張)3.去球場一定食波餅果個一定係我(小學成日係咁, 中學得一次,因為識做)4..... 5.... 6..... 7....8.....9......10..... . . .100...仲有好多加!~ 以前仲頂得順 依家變得唔聰明左(好傷心)(唔冇問點解) 唔通真係抵抗唔到命運??我係夜晚9:30出生 ... 顯示更多 由幼兒園到依家中一 都係黑黑黑黑仔 系小學五年級自已黑仔 但由於我天生聰明 所以最黑都不過如此 1.試過數學應該100分但羅得84分 全因睇錯一個圖案 就連錯幾題勁易ge題目 2.臨考試突然肚痛(唔係緊張) 3.去球場一定食波餅果個一定係我(小學成日係咁, 中學得一次,因為識做) 4..... 5.... 6..... 7....8.....9......10..... . . .100... 仲有好多加!~ 以前仲頂得順 依家變得唔聰明左(好傷心)(唔冇問點解) 唔通真係抵抗唔到命運?? 我係夜晚9:30出生 係未特別黑D? 但係中一開始 更新: 最後果句唔冇理 打錯左 更新 2: 識做ge意思係特別小心有波飛埋黎== 考試肚痛入醫院仲好啦 又痛又唔係死得果隻 啊嗚嗚嗚 如果我考試唔合格 我可以走去撞牆了 粗心大意? 最近的一件事就真係粗心大意 其實我有懷疑過我本身有D問題 我應該改o下 不過你講到我好運 我就真係好開心啊! ^^ 好多謝你啊!! 其實呢D野好小事! 我唔應該放系心上 我會努力改善自已!

最佳解答:

從你所述得知,閣下看似非常黑仔。言而經本人參詳後,閣下實屬一世夠運命格: 1.睇錯試題都能考試合格,唔係好運係咩呀? 2.無啦啦肚痛又唔係因為緊張,仲唔係食錯嘢?食錯嘢唔使入醫院,認真夠運! 3.食波餅原因你都知道係因為唔識做,人哋唔識做係會俾人炳、甚至俾人斬,你只係食下波餅,運氣認真好! 人哋成世渾渾噩噩做人,仲意為自己好醒。你就唔同,意識到自己依家唔係咁聰明,呢D唔係運氣差,係好運到喇!點解?人貴乎有自知之明,知不足就會有改善,有改善就會前途無量。 碰啱我肯答呢條問題,都係你好運!晚上9:30出生 ,係亥時出世,唔係害時出世,係唔會特別黑嘅。亥屬水、主智,你比較聰明係好正常。以前嘅黑皆因粗心大意,連受到教訓都唔識檢討,呢種態度做人喺命理學嚟講叫做等運到,你等到喇! 等我指點下你啦,你之所以咁黑,皆因無隨身攜帶護身符!記住以後帶住護身符,就唔會黑落去。"謹慎"就是最佳護身符。 2009-05-01 01:39:19 補充: "識做ge意思係特別小心有波飛埋黎==" 呢下就嘞,你小心就可以避免好多麻煩,食波餅都可以說是不幸中之大幸,別人唔小心是會被車撞倒的!

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:
arrow
arrow

    jpjzhf9 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()