close
標題:

e十佢好似知我鍾意佢..

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

http://hk.knowledge.yahoo.com/question/?qid=7007013002641 你地睇左e個先!! e十成班都話我鍾意佢.. 我無正面回答, 廢事連朋友都無得做!! 佢都無乜避我.. 都有同我講野!!! 上次分組佢又捉住我隻手拉左過去同佢一組!! 又篤下我隻手,又拖下咁.. 但佢自己同我講佢係tb[我覺得一定唔係] 之後,又話佢老公係邊個[佢係玩下果隻一係唔係鍾意佢] 又q下我,有時佢i買黎,我怕羞行開去.. 佢就話我有潔癖- - 又話我好人,又話得意, 又搞我個頭.. 等等,,, 更新: 其實我暗戀緊佢架

最佳解答:

其實佢知道你係中2佢... 所以佢先會拖下你隻手..睇下你既反應係點既姐..! 唔洗怕wo.. 係中2既..咪溝佢囉.. 費時人地比人溝左你先黎後悔牙~!* e家成班都傳你中2佢喇..你不如坦白d同佢講..你中2佢喇.. 再等既話..我諗佢都可能比人溝左囉- -"

其他解答:
arrow
arrow

    jpjzhf9 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()