標題:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

未滿月BB夜晚喊不停

發問:

BB依家只有13天﹐但是前兩天開始在夜晚醒來食奶後就一直斷斷續續的喊﹐喊得好犀利﹐肚仔硬硬的﹐腰伸到直晒。我BB前幾日是食明治奶粉的﹐這3天改食人奶﹐依家D大便是黃色的液體狀。我同老婆都唔知點算﹐是否BB消化不良啊。 更新: 我上網看過資料﹐不知道是不是腸絞痛。如果是﹐點算呢﹐點先可以令佢舒服D﹐飲肥仔水得唔得架﹖

最佳解答:

bb開頭係成日無端端喊.我個女o個時都係咁.半夜4,5點飲完奶就喊,一路唔肯訓,直到7點! 有d人話唔好抱bb咁多,怕佢第時會好癡身,但我睇過專欄,有專家話抱bb多d,會令bb聰明d. 我o個時都係抱住佢係咁行o黎行去.或者你可以試下比d柔和do既歌佢聽,輕輕力拍下佢心口,等佢有安全感. bb大便只要唔係血紅色,灰黑色就正常.當然你話液體狀係咪指痾水呢?如果係o既最好睇下醫生,如果係比較稀do既都係正常o既. bb肚仔硬硬的﹐腰伸到直晒,可能係佢太飽.長期係咁都要睇醫生比較穩陣.

其他解答:

bb肚仔有風.你地要試下邊個隻手能摩擦後發熱,倒些生油落手心摩擦發熱,另一個打開bb衫仔,手熱按落bb肚仔由上至下推走肚風,要做幾次.bb就會好訓. 老人家教既|||||bb夜晚哭醒好正常,仲要2個鐘食一次奶,記得準時d因為你b未滿月都有 會機黃ga,比夠佢飲,清哂身體內胎糞,係黃黃緑緑色有少少稀,食人奶 餵既時間仲要密少少,因為人奶比較稀營養高,可惜無咁易飽肚,奶粉比 較滯所以易飽,不過熱氣d便便會好臭,仲好易出奶廯"吻"感既情況... 我個女未滿月時因為黃成日都要返醫院留院照燈,見到都唔"書"服, 如果唔夠人奶比佢記得補奶粉,一定要比夠佢食,定時!!!訓左都要攪醒 佢,頭一個月係辛苦d,忍耐一下,我成個月無好好訓過,我老公都無幫過 我,仲成話唔怕我有產後遺症,後來得我一個人係屋企時成日都哭幾 驚,同d姑娘講佢地話有輕微病証,叫我小心要同多d朋友傾計先無乜 事!!你記得錫下個老婆,唔係佢會亂諗,成日都以為個個錫b唔鍚佢ga la...|||||BB係咁嫁啦夜晚喊不停 BB一日要食好多奶,因為要生長 你可以係佢SLEEP時,不停把BB抱係懷中之後不停輕輕地拍他 拍他時可不停輕輕地搖BB,但輻度要小,重可唱歌比佢聽 你唔放心可帶BB去睇醫生 你話個BB肚仔硬硬的﹐腰伸到直晒 咁最好去睇醫生
arrow
arrow
    全站熱搜

    jpjzhf9 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()