close
標題:

關於愛丁堡大學

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

我依家係澳門讀初三,想係4年後就讀愛丁堡大學:(關於錢用英鎊作答)1.我d成績麻麻,可5可以考到?我在努力改善中~2.要有咩條件先考到?? 係咪要讀2年英國中學預料先可以係個度讀大學?3.四年後一年既學費,生活費同住宿費(係學校,寄宿家庭)大約幾多? 如果答5到3既問題,答今年丫5該.4.係學校係咪淨係寄宿第一年?宿舍間間價錢都一樣?宿舍提供幾餐?住宿舍冇得做... 顯示更多 我依家係澳門讀初三,想係4年後就讀愛丁堡大學:(關於錢用英鎊作答) 1.我d成績麻麻,可5可以考到?我在努力改善中~ 2.要有咩條件先考到?? 係咪要讀2年英國中學預料先可以係個度讀大學? 3.四年後一年既學費,生活費同住宿費(係學校,寄宿家庭)大約幾多? 如果答5到3既問題,答今年丫5該. 4.係學校係咪淨係寄宿第一年?宿舍間間價錢都一樣?宿舍提供幾餐?住宿舍冇得做 partime?? 5.外國學生係個度做5做得partime?如果做得幾錢一個鐘(好似有最低公資)??一星期可以做幾耐?要幾歲先做得?要去到既半年後先做得?可以做d咩?通常做d咩? 6.當地消費貴5貴?平均一餐飯食幾錢? 7.外國學生有冇獎學金or資助金? 8.去個度最好讀咩科?讀英文(主修)同心理學(副修)會5會浪費左d?(有冇得咁修) 9.番到黎澳門會5會有人請? 10.係海外有冇辦事處幫d留學生? 11.畢左業可5可以繼續留係個度發展?(我只有澳門永久居民身分證) 12.要bring咩去? 13.怎樣才能成為英國公民? Thank you for you help!! :) 更新: 14.我想問有D咩科要讀4年,有D咩科淨係讀3年? 15.如果主修既科3年而副修既科4年咁點算? 16.修主科以外既野要比番個科既學費?? 17.體育成績好差都可以入呢間university? 補充第5點:partime女仔可以做咩??通常做d咩? Thx~> 更新 2: 5該用中文作答 Thank you~

最佳解答:

halo, 我係英國讀緊書, 希望幫到你丫=] 1.我d成績麻麻,可5可以考到?我在努力改善中~ >> 要睇下你係咩成績先, 因為麻麻既定義唔係太知, 但係generally,至少要有aaa - abb 既成績啦. 2.要有咩條件先考到?? >> 見上, 成績要好, 要考ielts 係咪要讀2年英國中學預料先可以係個度讀大學? >> 唔一定, 你可以係macau 考完中學試, 再用成績去apply都得. 3.四年後一年既學費,生活費同住宿費(係學校,寄宿家庭)大約幾多? >> 大學冇host family 既, 只有hall 同private accommodation, 一個月生活+住你預400 gbp 啦.冇人知4年後個經濟會點的.. 4.係學校係咪淨係寄宿第一年?宿舍間間價錢都一樣?宿舍提供幾餐?住宿舍冇得做 partime?? >> 學校hall 第一年一定有得住, 之後要睇下有冇位先再睇下俾唔俾你住, hall 好少有part time 架wor, hall 可以揀cater定non cater, cater 一定會比non cater 貴. 5.外國學生係個度做5做得partime?如果做得幾錢一個鐘(好似有最低公資)??一星期可以做幾耐?要幾歲先做得?要去到既半年後先做得?可以做d咩?通常做d咩? >> 得, 一個星期唔多過20個鐘, 一個鐘好多時係5gbp. 好多時都係做waitress. 16 yrs 就可以做. 6.當地消費貴5貴?平均一餐飯食幾錢? >> 5gbp 7.外國學生有冇獎學金or資助金? >> 少有, 就算有都要同人compete, 機會唔高. (特別你話你自己成績麻麻) 8.去個度最好讀咩科?讀英文(主修)同心理學(副修)會5會浪費左d?(有冇得咁修) >> 英國大學冇分主修定副修, 只有joint honour, 但英文好少overseas 讀, 因為難. 9.番到黎澳門會5會有人請? >> 係英國番黎點都會好d, 但depends 你大學個成績, 如果你大學只有3rd hon 既話, 就難講. 10.係海外有冇辦事處幫d留學生? >> 大學可以自己攪的, 中學先要搵agent. 11.畢左業可5可以繼續留係個度發展?(我只有澳門永久居民身分證) >> 可以, 但要visa, 睇下公司幫唔幫你攪, 但難搵到公司sponsor 你. 我而家自己都係英國做緊野, 個competition 好大 12.要bring咩去? >> 唔夠位答, 你sort 好哂入學既野, 再問都未遲. 13.怎樣才能成為英國公民? >>係英國做夠5年野, 唔計讀書, 中間唔可以離開多過450日, 有俾過tax. 14.我想問有D咩科要讀4年,有D咩科淨係讀3年? >> 呢個depends 大學果邊, 好多科可以either 讀3/4年. 間間大學唔同. 15.如果主修既科3年而副修既科4年咁點算? >> 唔會有咁既case, 見8) 16.修主科以外既野要比番個科既學費?? >> 見8) 英國唔分的, 你讀果個course, 就係俾果個錢. 17.體育成績好差都可以入呢間university? >> 大學唔睇P. E 補充第5點:partime女仔可以做咩??通常做d咩? >> waitress, 因為大公司唔請part time, 好多時都係做take away, 但而家已經少請人, 經濟不好. 希望幫到你丫,有d咩可以再email我的=]

其他解答:
arrow
arrow

    jpjzhf9 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()