標題:

倉鼠生bb後................

發問:

我屋企隻鼠生左幾隻bb 但係佢係間屋仔入面生既我1直都見佢地唔到 唔知會唔會食左咁果d...... 呢兩日我餵佢食野.佢都好似平時咁...唔會話太驚我咁.... 如果我而家拎開間屋仔~會唔會有問題?

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

不要急著摸bb, 會令倉鼠媽媽感到壓力而食了bb, 出生笫3日bb便長出汗毛,笫5曰身體模樣就會很凊楚了, 到了笫10日bb開始可以自己吃食物, 到笫21曰(3個星期)bb先可以自立, 先可以清洗個籠, 然後將倉鼠媽媽同bb分離, 一個籠只可放一個bb(放係一齊會打交致死), 就可以放心先摸bb啦^^......... (生完bb後倉鼠媽媽身體會好弱, 而且還要哺乳,所以要比營養高既食物比她食.白麵包. 小魚乾. 乳酪. 花生. 紅籮蔔比倉鼠媽媽食,先有營養餵bb食野架) 2010-06-10 16:55:09 補充: 記住唔好甘急摸bb ,好易發生悲劇.. 2010-06-10 18:18:01 補充: ( 千祈唔好將時間提早, 要到21日bb先開始戒奶, 分籠同清潔個籠 ) 如果想多0的知道有關倉鼠生bb既野,可以在( 知識網,,知識搜尋 打; 倉鼠生bb ,就會有好多有關既答案 .. 祝妳0既倉鼠媽媽同倉鼠bb健康. 快樂

其他解答:

我建議你拎開間屋仔 but 5 好嚇親鼠媽 為求安心嘛!|||||你唔通唔洗籠咩...洗籠個時你都要拎出泥架,,最好沖涼個時同鼠媽媽放埋一齊,,等鼠媽媽知你唔系有心想傷害佢d仔囡。應該冇事既...佢唔驚你就冇咩問題,,但系佢生左bb幾耐先??最好耐少少先好洗籠or睇d bb。|||||你可以參考以下網址 www.ComingZOO.com www.PF23.com 我自己都去開, 希望可以幫到你~ ^T^
arrow
arrow
    全站熱搜

    jpjzhf9 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()