close
標題:

你地覺得王苑之點啊?

發問:

你地覺得佢漂不漂亮? 點解鍾意或唔鍾意佢啊?

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

雖然平時講野好細聲, 有dd雞仔聲, 但唱起歌時又完全唔同晒, 好似黃鶯咁, 佢唱d 歌真係唔錯.. 漂不漂亮就見仁見智了, 我就覺得ok 啦

其他解答:

she's not bad. she is pretty, except her eyes too small.|||||王菀之(1980年6月18日—),原名王愛之,英文名Ivana,小學時,因原名與絕症愛滋病同音,故母親為她改名為菀之。香港創作女歌手,基督教徒。目前簽約環球唱片,和同公司的張敬軒傳出緋聞。父親王帆(會計師,任職陽明山莊行政人員),母親馮志麗(衞生署護士長),有一位比她年長四年的哥哥王建之。 入行經過 王菀之出生於小康之家,父母兩人都是業餘歌唱家,一個男高音,一個女高音,曾參演《蝴蝶夫人》等歌劇演出。 王菀之擁有一雙適合於彈琴又長又軟的手和一把天使的聲音,而事實證明她的創作才華更加的被大眾所認可。她擅長彈奏鋼琴的王菀之6歲已考畢鋼琴八級。在加拿大讀大學時選讀經濟科,2000年參加第12屆CASH流行曲創作大賽,憑一首《是一個誤會沒甚麼可悲》(國語)奪得冠軍,該作品由王菀之一人包辦作曲、作詞及演繹。其後有唱片公司找她,但她放棄簽約,選擇返回加拿大繼續經濟學位。大學畢業後返港從事幕後工作,作品有薛凱琪的《小黑與我》、鄭秀文的《戀上你的床》、張學友的《我真的受傷了》等等。後來她被看中出唱片,成為2005年香港樂壇女新人。 [編輯] 作品 [編輯] 唱片 2005年05月:《Ivana Wong 王菀之》 2005年11月:《I Love My Name》 2006年12月:《詩情.畫意》 [編輯] 作曲及作詞 張學友 《我真的受傷了》(國語)- 作曲/作詞 鄭秀文 《戀上你的床》- 作曲 蔡一傑 《上癮》- 作曲 2R 《變出我精彩》- 作詞 薛凱琪 《冬眠 / Vie-Ya》、《小黑與我》- 作曲 陳慧琳 《柴門文的女人》- 作曲 許志安 《明日之後》- 作曲 古巨基 《花灑》、《我生》- 作曲 劉德華 《多愁善感》- 作曲 李克勤 《情比紙薄》- 作曲 容祖兒 《傷神》- 作曲/作詞 王菀之 《詩情》、《畫意》、《(巴黎沒有)摩天輪》、《融了鐘的時間》、《幸福》、《恨也講資格》、《Love Has It All》- 作曲 王菀之 《想愛不相愛》、《與愛人飛》、《滿天星》、《我好愛你》、《雷電》、《一秒感動》、《小心易碎》、《面斥不雅》、《忽然起舞》、《多得你夢》、《愛自己》、《小天使》、《我想不起》- 作曲/作詞 王菀之/張敬軒《手望》- 作曲/作詞 [編輯] 未出碟歌曲 是一個誤會沒甚麼可悲(國語) 臉紅 快樂小博士(兒歌) 擁抱一個人 請不要說(小黑與我原曲--國語) [編輯] 演出 《張學友活出生命Live演唱會》(2004年10月5日) 王菀之 X 張敬軒 903 拉闊4演奏廳 [編輯] 外部鏈接 環球唱片 - 王菀之 Ivana Paradise Ivana in pinkwork city (sound & video) 佢屬於嗰d唱作型歌手 佢靚唔靚見仁見智la 佢ok la 我覺得佢把聲好雞仔ar|||||佢個樣唔算好靚~但睇落好順眼、好純~ 唱歌時聲線又清又甜~ 性格好可愛~傻傻的~好QQ~^^ i like her~!!|||||青見聲丫! 對兜風耳尤其可愛!|||||佢有把雞仔聲,,,但其實佢一唱起歌黎, 你就會feel到佢把聲好清脆! 係一把靚聲,,, 比起一般女藝人,,講真..我個人就認為佢個樣失色左dd...但絕對唔係醜.....其他女藝人中意濃妝艷抹...咁反而突顯出佢既[清]...呢件係好事黎架.... plus..佢仲係一個創作藝人...佢既作品真係唔錯! 總結: 我都幾中意佢 ^^|||||每個人的審美角度都唔同架喎~ 雖然佢外表比起其他女藝人冇咁靚~ 但我就覺得佢有才華,因而令到佢比到人一種靚的感覺~|||||我都幾鍾意佢,唱歌咁好聽 但講野把聲比較唔好聽 佢個樣都OK啦
arrow
arrow
    全站熱搜

    jpjzhf9 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()