close
標題:

20分!!洗左機之後有d問題;;想還原檔案..高手入!!

發問:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我洗機個時唔識洗 .. (本人真係電腦白痴) 洗曬def 既driver .. 放係f driver既野都無曬 .. 洗完之後def 既driver都變番得c driver 一個 我好想要番d野 .. 我洗左2日啦 .. 請問各位有d咩解救方法呢 . 我好想好想要番d野.. 唔該曬各位 ...

最佳解答:

我洗機個時唔識洗 .. (本人真係電腦白痴)?你懂得洗機, 重裝了 windows, 已不錯了, 不要這麼說自己啦.如果你有保留底版的跟機碟, 可以放入 cd-rom 內重裝適用的 drivers; 如果只有說明書, 至少可以認出底版牌子及型號, 可以找朋友在網上幫你找回適合的 drivers, 再燒隻光碟給你安裝就可以了.如果你部機已可上網, 可試用 driverguide.com, 內有很多 drivers, 及有軟件幫你 detect 部需用的 drivers.http://www.driverguide.com

其他解答:
arrow
arrow

    jpjzhf9 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()