close
標題:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

邊一隻防曬最好?

發問:

我想問下邊一隻防曬最好?同埋上面個 number 代表咩?係咪個 number 愈大愈好?

最佳解答:

如果你話防曬我用過SHISEIDO個一隻都幾好,不過個價錢就真的幾貴,要大約二百元,還有我覺得這一種會比較適合一些皮膚較中性至油性的皮膚較為適合的!你可以在專櫃,卓悅或SASA買到不過價錢一定後兩者比較平!第二個選擇:如果價錢比較經濟的你可以買FASIO的防曬來用的,價錢就大約六十至八十元!你在SASA或卓悅都有得買,而己屈SON氏都有是公價,會比較前兩者貴小小要八十元!再平一些你可以買(毛)印的防曬大約四十五元,指有在它的公司才有得買! 而上面個NUMBER是它的防曬指數一般用五十以經可以了,有時WEARTHER REPORT會講EVERY DAYS的指外線指數都不會過十的!也不要以為個NUMBER愈過愈好,因為如果過高會比較容易(失)毛孔的! 它的NUMBER後會有些(+++)號的!三個加都有就是可以防到UV A,B C 而對皮膚最大傷害的是A,B!而UV A能透過表皮,直達真皮深處,影響真皮內維持皮膚彈性的纖維狀蛋白 彈 蛋白!彈性蛋白變質後,皮膚失去彈性和產生 皺紋,是皮膚老化原因! UV-A 能穿越雲層和玻璃窗,在室內地方和陰天的時候,皮膚依然會受到影響! UV-B 的影響帶有強大能量的紫外線,能破壞皮膚細胞引致皮膚炎!它能活化表皮基底層內黑色素細胞,激它製造新的黑色素!UV-B會使角化週期失調,加,使皮膚變得粗糙! 雖然UV-B的穿透性較低,只能到達表皮,但它卻是導 玫致皮膚癌的成因之一! 而UV C是一些有益的光它的傷害會在大會大氣層所過濾,是一些好的光線! 所以防曬三個+++是全天後防曬如去行山不停在戶外的就用這個,而二個++指是防不到UV C其實日常這個已經可以,而一個+的就不好買了! 所以日日防曬不可小的!

其他解答:

http://www.choi-fung.com/search.php 可以試吓Mayblesally既「防水抗曬露」 用途 : * 不油膩清爽配方 * 為肌膚阻隔強烈的紫外線UV-A及UV-B,賦予肌膚理想的保護 * 防水效能達3小時,特別適合喜愛水上活動或戶外活動的人士使用。 又平又方便,好似先$35|||||我用緊nu skin 的tinted moisturizer, 好正, 在手袋必備 1, 佢用紅米造, 有防塵作用 2, 佢有防曬 SPF 15度, 可以有效預防UVA, UVB, 15剛剛好, 因為太高度數會令毛孔負擔好大, 容易倒塞同生粉刺及暗瘡 3, 佢好貼面, 睇上去好自然。 我本身係老師, 唔會化行妝番工, 但係呢隻foundation就好自然, 令我個tone好一致, 同埋好有透明感 4, 佢有保濕效果, 用完唔覺乾, 同埋唔似我以前用果d咁, 唔會有乾紋出現, 睇上去真係好perfect 5, 佢有修飾皮膚的效果, D毛孔及斑唔見左, 尤其是毛孔, 望上去唔多覺, 又好自然, 唔會好似帶mask咁假 6, 佢好抵, 相對其他咁好的FOUNDATION, 佢真係好平, 200蚊都唔洗, 但就令我咁靚 我好多朋友見我用得好都轉左呢隻FOUNDATION, 你需要的話我可以下次出開去時幫你買GA~ venven826@yahoo.com.hk
arrow
arrow

    jpjzhf9 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()