close
標題:

bb食好小奶問題

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

想請教, 我bb由醫院返屋企後就開始食好小奶, 搞到佢面黃, 仲接近危險水平, 我超worry, 其實我應該等佢肚餓再餵定定時定候餵佢好d呢???

最佳解答:

bb面黃唔關飲幾多奶事,因為我地係黃種人,所以bb出世個個都有面黃,只係睇下佢嚴重定唔嚴重,如果嚴重o既,醫院會安排bb照燈去黃. bb剛出世係飲好少奶,因為bb仲細,相對地佢地胃仔都好細,我個bb頭兩個星期都係每餐飲1-1.5安,之後到3個月左右就飲3安. 你可以嘗試少食多餐,每餐份量唔好咁多,但就隔2-3個鐘餵一次,bb頭o個3個月係麻煩d,你會比較辛苦,無覺好訓,但到3個月後就好好多嫁啦!有時bb會食多d,有時會食少d,其實都唔緊要,就好似我地大人咁,都唔係餐餐食同等份量啦,餓一兩餐無問題o既. 我o個時都係咁,餵一餐連掃風要成個鐘,抖一陣去個廁所就要開始餵第二餐,如果你屋企有人幫手就叫佢幫你餵bb一餐,等你可以訓多少少,你就會無咁辛苦. 2008-06-28 17:22:56 補充: 每個bb飲奶o既份量都唔同,好似我表哥個女,出世8磅幾,出院後返屋企開始每餐唔駛半個鐘就飲3安幾. 但我個女出世得5磅幾,飲少佢一半! 我都有問過醫生我個女係咪飲得少,醫生都話佢ok!因為bb出世磅數到飲幾多奶係成正比.

其他解答:

我個仔都係食好小奶,出院兩日去健康院檢查 已經黃到要番醫院照燈...仲要係兩次 不過其實好多BB都係咁,果時同我同一間房有6個BB 6個都照燈!! 所以好通普,唔使咁緊張 而點解佢會黃呢,係因為BB個腎仲未成熟識得自己過濾 過濾咩就唔係好記得喇,淨係記得就係過濾唔晒 所以會影響到BB既膚色變黃,飲得奶多同小都有機會黃架 基本上照左燈之後就會冇事架喇,我兩次都唔多架喇 醫生果時同我講有D人照成三四次架 而家你個BB都未去到要即刻番去照既程度,應該都唔係好大問題 只要你定時番去檢查,比醫生CHECK住就冇問題架喇 仲有一個民間既方法,雖然醫學角度係話冇關係 不過我就係出左第二次院之後咁做就冇再黃喇 就係比佢曬下陽光喇 不過唔係中午曬到死果D,係朝早十點前柔和既陽光 如果你屋企係朝早十點前可以有陽光照到入屋既話 你可以放佢係果D位置,比D陽光照下 呢個真係老人家講既方法,我試過又真係唔再黃喎 唔知係咪有咁岩得咁橋,信不信由你喇 我個BLOG岩岩寫左關於我個仔岩岩出世照燈既事 你得閒都可以去睇下架^^ http://hk.myblog.yahoo.com/ekko-qqbb|||||bb面黃要帶番醫院照燈,唔好拖延,唔係會好危險架.關於bb食奶問題.應該請教醫生,因為醫生有專業知識.
arrow
arrow
    全站熱搜

    jpjzhf9 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()